دان یانگ، قانونگذار قدیمی جمهوری‌خواه می‌گوید ترامپ باید “فقط ساکت شود”



دون یانگ، قانونگذار جمهوری‌خواه آلاسکا، پیامی تند به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین فرستاد و به او گفت که در مورد دیدگاه‌هایش «خفه شو».

آقای یانگ از سیاست‌های آقای ترامپ تمجید کرد، اگرچه به گفته او شخصیت پرفراز و نشیب او تأثیر کار او را تحت الشعاع قرار داده است.

آقای یانگ به واشنگتن پست گفت: “من فکر می کنم سیاست او بسیار خوب است.” “فقط ساکت شو – این تمام کاری است که او باید انجام دهد. او نمی خواهد. من این را می دانم.”

آقای یانگ 88 ساله، طولانی ترین عضو کنگره است. او در سال 1973 در دوران دولت نیکسون انتخاب شد.

آقای یانگ یکی از 13 جمهوری خواه مجلس نمایندگان است که علیرغم مخالفت آقای ترامپ، به بسته زیرساختی 1.2 تریلیون دلاری بایدن رای دادند.

سایر اعضایی که به این بسته رای مثبت دادند عبارتند از: برایان فیتزپاتریک نماینده پنسیلوانیا. دیوید مک کینلی از ویرجینیای غربی؛ آنتونی گونزالس از اوهایو؛ آدام کینزینگر از ایلینوی؛ جف ون درو و کریس اسمیت از نیوجرسی؛ فرد آپتون از میشیگان؛ و تام رید، اندرو گاربارینو، جان کاتکو و نیکول مالیوتاکیس، همه از نیویورک.

آقای ترامپ از یک جمهوری خواه “اول آمریکا” خواست تا علیه آقای یانگ و همچنین چندین جمهوری خواه دیگر در مجلس نمایندگان که خط حزب را برهم زدند، کمپین کند.