دمپر ضد حریق و کاربردهای آن چیست؟

با این وجود اگر شما نیز به دنبال بهترین قیمت دمپر موتوری در بازار هستید و در نظر دارید که یک محصول با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه خریداری نمایید ما به شما محصولات تولیدی کیمیا صنعت را پیشنهاد می دهیم. از محصولات مشابه به این محصول میتوان به دریچه برگشت پره اشاره کرد. مانند ریه ها که در بدن نقش اصلی را در تامین تامین و تصفیه اکسیژن ورودی به بدن ایفا می کنند. موتور دمپرهای تدریجی: این نوع موتورها می توانند دمپر را در هر موقعیتی باز یا بسته کنند. فایر دمپر فیوزی ترمینال القایی حجم متغیر هوا – شرکت تهویه سازه شار چه استانداردهایی دارد؟ 1. چند مدل فیلتر باکس وجود دارد؟ از آنجا که تمامی درزهای کانال های فیلتر باکس در محل اتصال شان به دیوار پوشانده شده اند هوای بیرون هیچ امکانی برای ورود کنترل نشده به داخل کلین روم ها را ندارد. اما در مواردی که سایلنسر ها برای کانال های هوا در بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها و اتاق تمیز تعبیه شده باشند ، از ورق های استیل در ساخت آن ها استفاده می شود. عملکرد فیلتر باکسها به صورت صحیح، به بهبود کیفیت هوا در داخل اتاق تمیز کمک میکند و به ویژه در محیطهای حساس نظیر بخشهای پزشکی و آزمایشگاهها بسیار اهمیت دارد.

فایر دمپر فیوزی فنردار بلبرینگی

اگرچه این مقاله راجع به کانال کشی و فیلتر باکس اتاق تمیز می باشد. یکی از اجزای دکوراتیو فیلتر باکس که باعث توزیع بهینه هوا در محیط میشود، دریچه خورشیدی است. پرههای عمودی آن باعث شده مقدار زیادی شن و ماسه را مهار کند و از قسمت پایین خود آنها را به بیرون هدایت کند و مانع آلودگی فضا گردد. باید با توجه به شناخت مواد و میزان عایق صدا بودن مواد بهترین گزینه را به عنوان مواد اولیه ساخت صداگیر انتخاب نمایند. این فیلترها معمولاً از مواد با توانایی ذرات را در خود زدودن و جلوگیری از ورود ذرات آلوده به داخل اتاق تمیز ساخته میشوند. به طور معمول فیلتر باکس، در ورودی هوا نصب می شود تا با استفاده از مکش فن سانتریفیوژ، باعث ورود هوایی تمیز به محیط شود. یکی از تجهیزات اتاق تمیز یا کلین روم، فیلتر باکس است که نقش مهمی در کنترل آلودگی هوای کلین روم داشته و باعث تمیزی و تصفیه اتاق تمیز می شود.

دمپر هوا - خرید آسان اینترنتی و تلفنی دمپر هوا ی چهارگوش و گرد با تضمین کیفیت کالا کیوسک این مدل فیلتر باکس یکی از تولیدات چند سال اخیر است. فیلتر یکی از مهم ترین قسمت های فیلتر باکس بوده و در درون پلونیوم باکس قرار گرفته است. دیفیوزر سقفی یا دریچه ی خورشیدی نیز یکی از قسمت های دستگاه فیلتر باکس بوده. استفاده از این نوع دمپرها نه تنها به بهبود ایمنی کارگران بلکه به محافظت از محیطزیست نیز کمک میکند. این دریچه به هنگام ساخت در دهانه ی خروجی فیلتر باکس قرار می گیرد، و از فشار و شتاب بیش از حد هوای خروجی جلوگیری می کند. کناره های فن فیلتر باکس هم به شکل کرو ساخته شده تا از تجمع هر مدل پارتیکل جلوگیری کند. بنابراین فیلتر باکس ها نقش مهمی در جلوگیری از ورود هوای آلوده به اتاق های تمیز ایفا می کنند. در فیلتر باکس پانلی، بدنه ی دستگاه از جنس ساندویچ پانل بوده. جنس جداره ی بیرونی و درونی ساندویچ پانل ها نیز ورق گالوانیزه می باشد. تمامی پروفیل ها و اتصال هایی که در این فیلتر باکس ها استفاده شده نیز از نوع هایژنیک می باشند. فیلتر باکس ها در برند ها و ابعاد متنوع در کارخانه تولید شده و به فروش میرسد. این دریچه ها بدون درز بوده و کاملا درز بندی شده است تا در جهتی مناسب هوا را به سوی کلین روم هدایت نماید. ​!

ها در محیط برقرار می شود. می توان گفت، نحوه ی کانال کشی و فیلتر باکس اتاق تمیز، یکی از مهم ترین عوامل در تامین هوا و تمیز ماندن هوای کلین روم هاست. در واقع، فیلتر باکس اتاق تمیز، با استفاده از دریچه های ورودی و خروجی، هوای داخل محیط را کنترل می کند. بهغیر از این مسئله با بهرهگیری از دمپر از ورود حشرات، پرندگان گرد و خاک و هر جسم ناخواسته دیگر به محیط اتاق جلوگیری به عمل میآید. زمانی که فن های فیلتر باکس شروع به کار می کنند و هوا را در داخل کانال های تعبیه شده در سقف به جریان می اندازند، این جریان هوا مانند عایق صدا عمل کرده و از ورود صدا به داخل کلین روم و یا خارج شدن صدا به بیرون از کلین روم ممانعت می کند. به دلیل اینکه اتاق های تمیز یک محوطه ی ایزوله هستند، جریان هوا تنها از طریق همین فیلتر باکس ها در محیط برقرار می شود. تیغه های لوور معمولا ثابت هستند و قادر به حرکت نیستند در حالی که دمپرها دارای تیغه های متحرک هستند. دمپرها قادر به حفظ هوای گرم در زمستان هستند و از ورود هوای گرم بیرون به داخل محیط در تابستان جلوگیری مینمایند. البته لازم به ذکر است که دمپرها به صورت تک یا چند پره ساخته میشوند که در حالت چند پره، تیغههای موازی یا متقابل هستند.