“من فقط می خواستم به 8 تای برتر برسم، پس می توانیم جنگ جهانی دوم را داشته باشیم” – CBS Chicago


(CBS) – لیانا والاس آخرین نفر بود Survivors 41: بازیکن باید آتش خود را خاموش کند، زیرا در قسمت یازدهم رای داده شد؛ او دوازدهمین عضو هیئت داوران این فصل خواهد بود.

مت ویس، خبرنگار CBS با لیانا درباره او صحبت کرد ذخیره: نقاط قوت، فروپاشی اتحاد و چرخشی که او را به خانه فرستاد.

بیشتر بخوانید: خلاصه داستان “Survivor 41” قسمت 11. یا انجامش میدی یا میمیری:

مگاوات- سلام لیانا بازی فوق العاده ای را به شما تبریک می گویم، متأسفانه زودتر از آنچه که دوست دارید به پایان رسید، اما وقتی برای اولین بار به جزیره رسیدید، من را به ابتدا ببرید. اولین برداشت شما چه بود؟

LW- همانطور که می دانید من یک طرفدار مادام العمر هستم. باور نمی کردم دارم بازی می کنم ذخیره:. در نهایت می توانید با مردم قبیله خود آشنا شوید، زیرا دیدار با همه لذت بخش بود. بلافاصله با ایوی تماس گرفتم. تیف شوخی می کرد، بامزه بود. من و سارا هر دو دانشجو بودیم.

من قبلاً فصل های زیادی را دیده ام، اما اکنون می خواهم بازی کنم، رابطه ام را ایجاد کنم، و این بخش فوق العاده ای بود که واقعاً اتفاق افتاد.

مگاوات- تصور می کنم به عنوان یک طرفدار مادام العمر، شما همیشه رویای چیزهایی مانند نام قبیله شما، چه رنگی، حتی چیزهای کوچکی را در سر می پرورانید.

LW- عالی و دیدن مسیرهایی که در آن راه می روید. پیدا کردن اینجا جایی است که آب می گیرید و بسیار جالب است. فقط این است که من به معنای واقعی کلمه اینجا هستم.

مگاوات- حالا در قسمت هفته گذشته، The Dog کنسل شد. این تصمیمی بود که شما در آن نبودید، که بدیهی است شما را به روشی اشتباه مالش داد، فکر می کنم بسیاری از مردم می توانند دلیل آن را درک کنند. وقتی فهمیدی سگ بیرون است چه چیزی در سرت می گذشت؟

LW- من شوکه شده بودم زیرا می دانستم که یک پویایی شدید بین شان ایش دشون وجود دارد، در نقطه ای منفجر می شود. اما من فکر می کردم که حتی اگر این تنش و چیزهای دیگر را داشته باشیم، در سن هشت سالگی ما اکثریت هستیم، رای دادن به فردی از بلوک اصلی شما بی معنی است.

من فقط می خواستم که ما در بین هشت نفر برتر باشیم، آن وقت می توانیم چیزی شبیه جنگ جهانی دوم داشته باشیم، هر چه در آن زمان می دانید. برای من معنی نداشت من واقعاً متوجه نشدم و بنابراین می خواستم، لطفاً این را برای من توضیح دهید، انگار این مزخرف است. من در شوک بودم.

اولش هم عصبانی بود چون فقط توی سرم گیر کرده بودم، این مکالمه را با شانون داشتم، به نظر می رسد من همان کسی هستم که می خواهم تا آخر با او پیش بروم. می خواستم با او کار کنم، حتی او را پرتاب کنم، این یک تهدید بود که می خواستم در نهایت با او باشم.

مگاوات- این فصل پیچ و خم های زیادی داشته است. بدیهی است که شما و دشون مجبور نیستید بعد از این تصمیم در یک طرف باشید. بنابراین وقتی می بینید که او وارد چالش Do or Die می شود، برنده می شود.

بیشتر بخوانید: “زندگی شما به این دلیل به پایان نمی رسد که شما یک تشخیص دارید.”

بنابراین نه تنها او اکنون در امان است، بلکه به احتمال زیاد به خانه برود. در این صورت، چه چیزی از سر شما می گذرد؟

LW- بله، به نظر می رسد که BT برای من مناسب نیست. فکر می کنم اگر این نبود، می توانستم از آن خلاص شوم. دنی مصونیت داشت، دشون الان سالم بود. می دانستم روی یک نیمکت داغ هستم.

فکر می‌کنم این فقط نشانه‌ای از انتخاب خوبی است که هر دوی آنها انجام داده‌اند. این واقعیت که من انتهای کوتاه چوب را بدست آوردم دقیقاً همان کاری بود که می خواستم تا هشت مرحله پایانی با هم انجام دهیم.

بنابراین در آن لحظه، سعی می‌کنم به این نکته اشاره کنم که ریکارد یک چالش است، می‌خواهم آن گوشه را بگیرم، و با آن بدوم. این واقعا گمراه کننده بود زیرا من در مسابقات شرکت کردم که فکر می کردم می خواهم ریکارد را زیر اتوبوس بیندازم، اما اتفاقات زیادی در جریان بود که حتی فرصت انجام آن را نداشتم.

مگاوات- در نهایت، همه چیز برای شما درست پیش رفت، اما به هفت نفر نهایی رسیدید. بنابراین مهم نیست که چقدر در مورد چیزهایی که اشتباه رخ داده صحبت می کنیم، شما یک بازی عالی انجام دادید، فکر می کنم 21 روز آنجا بودید. فکر می کنید قوی ترین بخش بازی شما چه بود؟

LW- بله، قطعاً فکر می کنم این یک رابطه اجتماعی بود. من توانستم با گروهی از افراد نژادم ارتباط برقرار کنم، اطلاعات مورد نیازم را داشتم. من مزیت “دانش قدرت است” را دریافت کردم، به اندازه کافی استراتژیک بودم که اجازه ندهم قبیله ام از آن مطلع شود. بدیهی است که وقتی من به ادغام رسیدم این موضوع تغییر کرد.

چیزی که من را بیشتر خوشحال می کند این است که توانستم واقعی باشم و این ارتباطات واقعا واقعی را ایجاد کنم که به پیشرفت من در بازی کمک کرد. بخشی از استراتژی من این بود که نمی خواستم نمایش را با این احساس که تکان نمی خورم ترک کنم. من سخت بازی کردم و واقعاً به این موضوع افتخار می کنم. نمی خواستم خودم را تا آخر بکشم، می خواستم بازی کنم.

مگاوات- و باید افتخار کنید که بازی بسیار قدرتمندی را به نمایش گذاشتید. سوال آخر قبل از آزادی شما به این مرحله بر می گردید؟

LW- بله، به نظر می رسد که این موضوع برای من هم خوب نیست. ما به معنای واقعی کلمه گرسنه هستیم، برنج نداریم، این نسخه جدید بازی دیوانه است. من معتادم ذخیره: اگرچه، من عاشق بازی هستم، احساس می کنم قبلاً برنده شده ام.

مگاوات- خوب لیانا، امروز با شما صحبت کردم. باز هم به خاطر یک بازی خوب، برای حرکت رو به جلو تبریک می گویم. امیدواریم دوباره شما را آنجا ببینیم.

LW- خیلی ممنون، از آشنایی با شما خوشحالم.

اخبار بیشتر. نصیر موتلف می گوید در «بازمانده 41» در «انگار فردایی نیست» بازی کرده است.

به چیز جدیدی فکر کن ذخیره: چهارشنبه آینده در ساعت 20:00 ET / PT در CBS یا Paramount +. لیست های محلی خود را برای اطلاعات بیشتر بررسی کنید.