آخرین اخبار در مورد Omicron Variant Cases و Covid: به روز رسانی در زمان واقعی


CEDIT…جان مینچلو / آسوشیتدپرس

انتظار می رود به زودی تعداد افرادی که به طور کامل علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند، از مرز 200 میلیون نفر عبور کند.

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده، تا روز شنبه، 198 میلیون نفر در ایالات متحده به طور کامل واکسینه شده اند که نزدیک به 60 درصد از کل جمعیت را تشکیل می دهد. بیش از 45 میلیون نفر نیز دوزهای اضافی دریافت کردند.

روز سه‌شنبه، دکتر روشل والنسکی، مدیر آژانس، گفت که اگرچه مقامات بهداشتی واجد شرایط دریافت واکسن‌های تقویت‌کننده را تشویق می‌کنند، اما آژانس تعریف خود را از واکسینه کامل تغییر نداده است. “اکنون” شامل واکسن‌های تقویت‌کننده می‌شود.

بسیاری از کلینیک‌های واکسیناسیون و مقامات محلی از صف‌های طولانی و تأخیر در هنگام رزرو نوبت واکسیناسیون خبر می‌دهند. کارشناسان می‌گویند این به دلیل افزایش صلاحیت برای تقویت‌کننده‌ها و نگرانی‌ها در مورد نوع جدید Omicron است، اگرچه هنوز اطلاعات ناشناخته زیادی در مورد نسخه جدید وجود دارد.

میچل روتهولز، رئیس سیاست ایمن‌سازی انجمن داروسازان آمریکا، گفت که با افزایش تقاضا، داروخانه‌ها بیشتر به مدل‌های مبتنی بر قرار ملاقات روی می‌آورند، که مشابه همان چیزی است که در زمان معرفی واکسن برای اولین بار اتفاق افتاد. این بدان معناست که افرادی که خواهان واکسن هستند ممکن است نیاز به برنامه ریزی از قبل داشته باشند و ممکن است مجبور باشند چند روز دیگر صبر کنند.

وی گفت: ما باید سیستمی بسازیم که بتواند انتظارات را مدیریت کند.

از نظر درصد جمعیت کاملاً واکسینه شده، ایالات متحده همچنان از یک سری کشورها از جمله کانادا، چین، فرانسه، ژاپن، اسپانیا و سنگاپور عقب است.

دولت بایدن در تلاش است تا واکسیناسیون را آسان تر کند. روز پنجشنبه، رئیس جمهور بایدن در یک سخنرانی در مورد چگونگی مبارزه با انواع دلتا و اومیکرون گفت که دولت صدها کلینیک واکسیناسیون خانگی، فروشگاه های یکپارچه برای واکسیناسیون و تقویت کننده ها ایجاد خواهد کرد. به گفته کاخ سفید، شرکای برنامه داروسازی فدرال، از جمله زنجیره‌های اصلی مانند CVS و Rite Aid، همچنین در ماه‌های آینده «برنامه‌های خانوادگی» را ارائه خواهند داد.

از زمان ظهور نوع Omicron، CDC دستورالعمل تقویت کننده خود را تقویت کرده است، و از همه افراد بالای 18 سال خواسته است که یک بار شش ماه پس از تزریق سری Pfizer یا Moderna یا دو ماه پس از تزریق Johnson & Johnson تزریق کنند.

دکتر لیانا ون، استاد بهداشت عمومی در دانشگاه جورج واشنگتن، گفت که برخی از مناطق این کشور به دلیل تقاضای کم در شرف انقضا هستند، در حالی که برخی دیگر به دلیل افزایش تقاضا نسبت به یک ماه قبل، صف های طولانی تری دارند.

با این حال، او گفت که تقاضا ممکن است در چند هفته کاهش یابد.

او گفت: «هر زمان پیشنهاد جدیدی وجود داشته باشد، پذیرندگان اولیه وجود خواهند داشت که بسیار مشتاق هستند تا فوراً تقویت کننده را دریافت کنند، عرضه و تقاضا در کوتاه مدت به تعادل خواهد رسید.»

برخی از ایالت ها و شهرستان ها برای کاهش بار داروخانه ها و رفع نیازهای ساکنان، کلینیک های واکسیناسیون انبوه را افتتاح کرده اند.

ریچارد کلارک، مدیر مدیریت اورژانس در شهرستان برنالیلو، نیومکزیکو، که شامل آلبوکرکی می‌شود، گفت که این شهرستان کلینیک‌های واکسیناسیون را راه‌اندازی کرده است و هر بار حدود 300 یا 400 نفر را جذب می‌کند. آقای کلارک گفت که شنیده است که مردم یک ساعت دورتر از شهرستان برای واکسینه شدن رانندگی می‌کنند زیرا نگران تعطیلات آینده و انواع جدید ویروس هستند.

او گفت: “ما تصمیم گرفتیم که به ما اجازه دهیم یک مکان بزرگ بسازیم.”

چارلی بیکر، فرماندار ماساچوست، این هفته گفت که پس از استفاده گسترده از تقویت کننده ها، تقاضا برای واکسن به شدت افزایش یافته است.

بر اساس گزارش بوستون 25 نیوز، آقای بیکر گفت: “ما هر روز بیش از 50000 عکس می گیریم. اگر بتوانیم راهی برای همکاری با همکاران محلی در دولت محلی پیدا کنیم، راه های بیشتری برای عکاسی از این دوربین خواهیم داشت. جدول.”