استروم و پانارین هدایت رنجرز برای شکست بلک هاوکس – CBS، نیویورک


نیویورک (AP) – آرتمی پانارین و رایان استروم هر کدام یک گل و دو پاس گل به ثمر رساندند، در حالی که نیویورک رنجرز شنبه شب شیکاگو بلک هاکس را 3-2 شکست داد و ششمین برد متوالی خود را به دست آورد.

آدام فاکس یک گل و یک پاس گل اضافه کرد و الکساندر جورجیف 25 سیو برای نیویورک انجام داد که 10 از 11 بازی آخر را برد.

بیشتر بخوانید: لاوین و دیروزان به پیروزی بر تورها منجر می شوند

استروم گفت: ما تیمی مطمئن هستیم. “ما به امید پیروزی در مسابقات به سکو می رویم.”

پاتریک کین و الکس دی برینکات هر دو برای بلک هاوکس گلزنی کردند و کوین لانکینن با 28 سیو به پایان رسید. شیکاگو 4 مورد از 11 بازی اخیر خود را باخته است.

ست جونز از شیکاگو گفت: “این یک ضرر سنگین است.”

جورجیف برای اولین بار از 21 نوامبر پس از جانشینی ایگور شسترکین در سومین دوره برد جمعه شب خود مقابل سن خوزه شروع کرد. جورجیف رکورد 2-1-1 با 3.89 گل در مقابل میانگین و 0.867 درصد سیوهای این فصل را دارد.

او در مورد همه چیز زیرک بود، با سیو 6:18 جوزیا اسلاوین در یک بازی که در آن او از این طرف به آن طرف حرکت می کرد تا تلاش را از شکاف منحرف کند، شروع کرد. گئورگیف هم خوش شانس بود: مبارز کین پنج دقیقه و نیم بعد به تیرک دروازه برخورد کرد.

جورجیف در پاسخ به این سوال که آیا برای تقویت اعتماد به نفسش به یک بازی قوی نیاز دارد، گفت: “عالی بود.”

با این حال، شیکاگو با گل رسوایی کین با 22.8 ثانیه باقی مانده به وقت اول، اول شد. ست جونز قبل از ایجاد یک پاس بلند در یک تقاطع که براندون هیگل با یک بک هند آن را سرنگون کرد، از روی یخ عبور کرد. توپ از جورجیف و الکسیس لافرنیه به کین که نیمه خالی بود برگشت تا هفتمین گل خود در فصل را به ثمر برساند.

جرارد گالانت، مربی رنجرز، گل را به چالش کشید، احتمالاً استدلال می‌کرد که پیک با یک چوب بلند بازی می‌شد، اما بررسی نشان داد که وقتی با چوب هایگل آن را بازی می‌کرد، پیک زیر شانه‌های هایگل بود.

استروم یک گل پاورپلی به ثمر رساند و پرش لانکینن را با نتیجه 4:41 در ثانیه دوم در عرض چهار دقیقه شکست داد و نتیجه را به تساوی کشاند.

پانارین در مورد پاور پلی که نهمین کارآمدترین بازی NHL و 1 به 4 در مقابل شیکاگو بود، گفت: “ما می توانیم بهتر شویم.”

نیویورک با تقریباً 2.5 دقیقه باقی مانده از فصل پنجم فصل، اول شد. برنده اصلی جایزه نوریس به بالای محوطه جریمه رسید و پاس وسط پانارین را با شوت از کنار بورگستروم و لانکینن به ثمر رساند.

جونز گفت: «ما شروع به پرتاب واشرها کردیم. «(و) سپس شروع کردند به زمزمه کردن».

بیشتر بخوانید: Red Wings Hand Islanders دهمین شکست متوالی OT

پانارین در هفتمین فصل از 5:14 تا پایان سومین گل 3-1 را به ثمر رساند. مهاجم چپ دست ستاره نیویورک از دایره چپ به سمت دروازه خالی شوت کرد در حالی که لانکینن بیش از حد استروم را در دروازه جبران کرد.

گالانت در مورد پانارین گفت: «این کاری است که او انجام می دهد. او همیشه درست می خواند.

گل پانارین در سومین وقت دیوانه وار به اوج رسید، که در آن نیویورک دو بازی قدرت داشت و دومینیک کوبالیک از شیکاگو یک فرصت 2-2 برای تساوی یافتن داشت، اما ضربه نیمه راه او به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

چهاردهمین فصل دی برینکات با 1:20 مانده به پایان نتیجه را به پایان رساند.

خاموش کردن SHESTERKIN

قبل از بازی، نیویورک اعلام کرد که شسترکین به دلیل آسیب دیدگی در قسمت پایین تنه، در رزرو قرار گرفته است.

شسترکین در اوایل دوره سوم مصدوم شد، زمانی که رنجرز شب قبل سن خوزه شارکز را 1-0 شکست داد و یک مربی به او کمک کرد تا از روی یخ خارج شود. او جای خود را به جورجیف داد، که 9 سیو انجام داد و کمک کرد تا پایان بسته شود.

گالانت در زمان حضورش در قبل از بازی گفت که تصمیم گیرندگان در سازمان “احساس راحتی دارند” زیرا آسیب دیدگی شسترکین را برای مدت نامحدودی کنار نخواهد زد. او سه بازی بعدی نیویورک را از دست خواهد داد و به همین دلیل آدام هوسکا با فهرست مناسب از AHL هارتفورد دعوت شد.

تغییر شیکاگو:

درک کینگ، مربی موقت شیکاگو، اعلام کرد که یان میچل مدافع تیم AHL راکفورد به دلیل داشتن “امورات خانوادگی” جیک مک کیب که او را ملزم به بازگشت به شیکاگو می کند، فراخوانده شده است. کینگ افزود که “هیچ چیز جدی در این مورد وجود ندارد.”

بعد

بلک هاوکز: جزایر نیویورک یکشنبه شب.

رنجرز: سه شنبه شب در شیکاگو برای پایان دادن به فصل با بلک هاکس.

اخبار بیشتر: جوکیک تنها در 27 دقیقه به 32 امتیاز دست یافت، ناگتس روت نیکس

(کپی رایت 2021 Associated Press. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد، یا مجددا توزیع کرد.)